zondag 21 april 2013

druk druk druk.

Lieve blogdinnetjes,

Phoe het was het weekje wel. Ik was niet zo lekker. Heb erg last van hooikoorts en ik had ook nog twee slijmbeursontstekingen. In mijn heup en elleboog. Gelukkig wordt hij nu na slikken van medicatie wat minder.
Ondertussen gingen mijn buren verhuizen, kwamen de nieuwe buren zich voorstellen. Wilde we de tuin klaar hebben. Waren er nog steeds problemen bij mijn dinnetje, werd een ander dinnnetje geopereerd en kreeg een kunst knie. Dit waren dan ook nogal wat kaarten. En ik heb wel wat voorraad, maar ik heb ook vier kinderen die regelmatig een kaart pakken. Dus ik moest toch echt wat maken tussendoor.
Ik hoop weer wat meer online te zijn en zal èèn deze dagen een nieuwe candy plaatsen.
Dan wil ik nog even een foto van onze hond delen met jullie. Wij wonen aan een waterkant en hebben op dit moment veel kikkers in de tuin. En onze lobbes zit er steeds bij.
 Hey een kikker
 onee, het zijn er twee
 ik wil wel graag een prins worden
  
Please geef mij een kusje

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Leuk om de zondag zo te beginnen! Fijne dag groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto's heb je gemaakt, blijft altijd leuk om naar te kijken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ann,
    Wat een drukte en pech. Als je maar goed op jezelf past.
    Dat is het belangrijkste. Maar het vergaat mij ook wel eens zo. Wij hebben ook 4 kinderen en inmiddels 5 kleinkinderen.Dan weet je soms niet meer wat je nu het eerste moet doen. Gelukkig heb ik geen slijmbeursontsteking. Pas daar maar goed mee op. Leuk de foto's van je hond en zijn....kikkers....
    Nog een heel fijn weekend groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk keert de rust snel terug en voel jij je ook snel weer beter.
    Grappig om je hond zo bezig te zien.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een druk weekje heb je achter de rug, zeg!! Hopelijk volgt er nu een rustiger!! Wat een grappige foto's van je hond!! En wat een lieverd is het!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Anneke de ene week is drukker dan de ander.
    Dan nog eens een slijmbeurs ontsteking in je heup , ik weet dat het erg pijnlijk is.
    Wat een super hond hebben jullie, mooie foto,s heb je gemaakt.
    Fijne zondag nog en beterschap vrouwtje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt inderdaad als druk, druk, druk en auw, auw, auw. Niet leuk Anneke, doe het maar rustig aan zover als dat gaat. Wat een schitterende foto's van je hond, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hond heb je Anneke!! Grappige foto's zijn het geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen