zondag 17 november 2013



Hallo lieve allemaal,
Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij NKU. We hebben natuurlijk weer een geweldig leuke schets, van Elise en het thema is een simpele dit keer,
Alles mag!

Dit is onze 55e uitdaging alweer!
Deze uitdaging stopt op 5 december 19.00 uur
let op dus 3 weken, i.p.v. 2 weken!



Dit is mijn uitwerking geworden. Ik heb hem niet op een vierkant geplakt dus nu is hij wat klein vind ik maar dat mag natuurlijk wel!



Ik hoop dat jullie ook dit keer weer gezellig meedoen!
Veel plezier en succes!

23 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart en de sketch is ook erg leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!! Zo'n snoezig meisje! Een gezellige zondag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie! Het is weer een juweeltje geworden. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie uitwerking van de sketch !
    Gezellige (knutsel) zondag ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een plaatje, ik vind de shetch leuk, toch maar weer eens doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ann, dit is een mooie kaart geworden met deze sketch. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend je kaartje Anneke, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Ann. Leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke sketch en wat heb jij er een pracht van een kaart meegemaakt zeg !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig! En zonder vierkant kaartje eronder is hij ook erg leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuk kaartje, vind het model helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ann,

    Wat een schitterend kaartje en een leuke sketch.
    Ik ga proberen om mee te doen.
    Wat ik je vragen wil heb jij mijn mailtje gehad met mijn adres?
    Zo niet wil jij dan mij een mail sturen h-slink@hetnet.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schattig en een mooie sketch!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is erg mooi! en een leuke sketch, ik ga hem zeker ook proberen.

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje, en wat een leuke sketch!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Ann,
    hel leuk kaartje heb je gemaakt, mooi idee!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ann.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt die sketch mooi uitgewerkt, prachtige kaart! Je vorige -enge- spinnenkaart is ook gaaf. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke sketch?Prachtig gedaan Ann!!

    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen