zondag 1 december 2013

Home deco voor lieve vrienden die snel voor het eerst opa en oma worden.


Lieve allemaal,
Ik wil allereerst iedereen maar weer eens bedanken, voor alle lieve reacties die ik elke keer toch weer krijg. Wat vind ik ze toch super leuk om te lezen.
Het is de maand van de pakjes, kaartjes en vele andere leuke presentjes.
Dus ik kwam op het idee om iets voor vrienden te maken , gewoon zomaar omdat ik ze lief vind .Even naar de bouwmarkt voor een plaatje multiplex , naar de markt voor lint en een lapje stof. En lekker aan de gang.
Nee, dames ik heb geen blauwe nagels,.. maar de spijkertjes om de stof aan de achterkant vast te zetten was wel een priel werk.
Inmiddels is het kado afgegeven en met veel liefde ontvangen.
Ik wil deze creatie graag mee laten doen bij anmacreatief #alles mag







25 opmerkingen:

  1. Ik dacht eerst wat is dit??? maar even verder gelezen en gekeken en wat toppie bedacht voor de a.s Opa en Oma kunnen ze mooi alle foto's van hun eerste kleinkind in doen!! Heel goed bedacht Anneke!!
    Fijne knutsel week en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch creatief, je heb altijd van die prachtige ideeën , mooi gemaakt .
    Hobby groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk gedaan zeg en echt super leuk om de foto,s in te doen.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat lief van je om even wat leuks te brengen aan de opa en oma in spe. En je beschrijft het alsof je het in een uurtje af had. Maar daar zal wel wat meer tijd in zijn gaan zitten.
    Prachtig,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende creatie, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super idee om deze mooie creatie te maken voor vrienden die opa en oma worden. Hier kunnen ze de prachtige foto's van hun kleinkind mooi in doen....heel erg leuk gedaan!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat lief Ann hier zullen ze wel heel blij mee zijn geweest.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gemaakt,en erg lief.Ik kan me voorstellen dat het heel hartelijk is ontvangen. Groetjes,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf memobord heb je gemaakt voor je vrienden, zo leuk voor de eerste foto's, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat prachtig gemaakt!!! Daar zullen je vrienden zeker blij van worden. Kunnen ze straks alle baby-kiekjes erop kwijt ;-) Ik heb een soort gelijke gemaakt. Mooi dat je het in zo'n neutrale kleur hebt gemaakt. Dan blijft de aandacht bij de foto's!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij ben ik vergeten te vermelden dat we het fijn vinden dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief met deze prachtige creatie. Leuk om ook dit langs te zien komen!!! En dat weet jij gelijk dat ik daar vandaan ben gekomen ;-) Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé dat is toevallig ik ben ook net met zoiets bezig om voor mijn nichtje te maken, alleen dan op een stukje MDF. Super leuk gedaan, daar zijn ze vast blij mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww dat heb je echt schitterend gemaakt !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwie. Wat een prachtexemplaar heb jij hier ff gemaakt zeg. Helemaal leuk. Kunnen zo mooi de eerste foto's van hun kleinkind op maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. That's gorgeous idea and a fabulous project.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Anneke,
    wat een prachtproject,
    mooi met dat gedicht erbij,
    ik heb het weleens met een canvasbordje gemaakt en dan opgevuld met fiberfill.
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi

    Your work is beautiful and lovely idea:D

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen